onsdag 17 juni 2009

In & ut

Hemma igen! Jag tror att jag snackar för mycket, jag är nog inte flygrädd som jag trott. Eller så har jag gett upp, man kan ju inte påverka det så mycket direkt ändå. Ned kommer man ju alltid, men jag vill gärna göra det så bekvämt som möjligt.

Italien har inte alls varit så fantastikt som jag trodde, det var bättre! Men alla GI-förespråkare har helt klart ett helt land att kämpa mot. Det fullständigt flödar av vitt bröd och pasta där. Jag är nu så kolhydrat stinn av allt jag ätit att jag skulle kunna springa vasaloppet (skidor blir nog en liten vän stor utmaning såhär års...)

Imorgon är det Tönnsberg som gäller, vilket gör att jag spenderar ca 22h på svensk mark.

Laters!


2 kommentarer:

  1. mer bilder mer bilder :) och jag kan meddela att trots att jag bara rest till öland (20 min med bil typ...)så kan jag nog oxå springa vasaloppet. :(

    SvaraRadera
  2. Oj vad het du är! Men jag tror att jag var hetare... får samtidigt passa på att tacka dig för att du inte lade ut em bild på mig i våtdräkt!

    SvaraRadera