måndag 2 november 2009

Eld!

Eftermiddagen har ägnats åt pistolskytte. Inledningsvis träffade jag inte tavlan, vilket min hjälpande hand tycket var väldigt märkligt då jag var väldigt stadig (jag är stor och köttig). Efter ett par serier hotade han med att gräva ned mig en halvmeter så att jag inte skulle skjuta över tavlan. Det gav resultat, hotet alltså, han behövde inte fullfölja det. Nu har jag spenderat en timma hemma i värmen, det har däremot inte gett resultat på min stelfrusna kropp. Det finns bara en sak att göra, duscha!

Kom ihåg detta, bråka inte med mig. Jag har kontakter (och långa sladdar)

Anna blev just träffad i huvudet

Bang bang, I shot you down. Bang bang

Anna påminde om svamparna i Nintendo's Super Mario

2 kommentarer:

  1. Alltså, det ser ut som du har med dig Samhall på utflykt.

    SvaraRadera
  2. Ha ha, instämmer med föregående talare! Men oj vilken tuffing du är, nästa bondbruden kanske...;-)

    SvaraRadera