onsdag 21 april 2010

Ingen aska i helgen tack!

Bloglovin: 168 olästa inlägg, jag har praktik, det märks. Men helgen närmar sig med stormsteg, dessutom håller mitt och Ylvas plan på att blir mer än fantastiskt.

Idag kom en ljusning på praktiken. Min handledare masserade mig i 30 minuter, helt okej arbetsfördelning. Det låter aningen suspekt, jag vet. Men de startade precis en massegekurs, och jag blev provdocka. Det är kanske inte fullt så avslappnande som i vanliga fall. H sa till eleverna: "det är ju en lite speciell situation för henne, ganska utsatt, hon har ju ändå 25 ögon på sig". Efter det började han massera och jag spenderade 30 minuter med ansiktet i hålet funderandes på om vi har en elev som är enögd eller om det är någon som skelar brutalt mycket.

1 kommentar:

  1. Haha, att du inte frågade efteråt vad han menade... haha! Jag skulle också kunna tänka mig att ha praktik, i alla fall i de 30 minuterna...:-)

    SvaraRadera