torsdag 1 april 2010

Ett tidsfördriv att dö för

Det som under höll mig på vägen till hålan var detta. Att sedan få upp den på Youtube var ett kapitel för sig. Först var den för lång. När det var redigerat tog de bort ljudet för att jag använt låtar som inte är mina. Jag bytte musik, visserligen till andra låtar som jag inte heller har komponerat själv, men de har ju aldrig varit knussliga tidigare. Efter fem uppladdningar (á 3 h!!) övergav jag Youtube för Vimeo. Tyvärr var filen för stor, så jag var tvungen att exportera den men lite sämre kvalité för att den skulle godkännas. Nåväl, håll till godo!

Kebnekaise from Marie Eriksson on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk, fantastisk lilla flicka :)

    SvaraRadera
  2. En guldbaggenominering för bästa kortfilm 2010!!! Vilken känsla, vilken inlevelse! Kan detta vara genombrottet för den unga Marie Eriksson???

    SvaraRadera