lördag 4 juli 2009

Inslagen och isolerad

Efter att ha tillbringat de två senaste nätterna fastbunden börjar jag verkligen förstå uttrycket "att knyta sig". Dagen inleddes med att jag vaknade en timma senare än jag tänkt, det gjorde att det var 20 min kvar tills jag började. Jag hade dessutom två klockor på ringning, men det hjälpte inte, uppenbarligen. Det faktum att jag var fastbunden i mig själv gjorde inte mig effektivare. Efter att halvt har dragit av mig handleden för att få bort det orange presentsnöret var det bara att sätta fart. En macka intogs medan jag försökte få in rätt lins i rätt öga, att sammanställa någon sorts matsäck var inte att tänka på. Mitt i alla hast krossade jag ett dricksglas. När jag kom hem såg det ut som en krigszon.

Jag och mitt visakort leker en lek. Det skickas till Kalmar, jag åker till Kalmar. Jag har eftersänd post så kortet åker till Krillehöla. Och att skicka det till mig i Kalmar igen skulle inte gå då det blir eftersänt tillbaka, haha! Detta gör att jag lever som på den gamla goda tiden, kontanter tas ut på banken. Kul! Min mobil har större delen av dagen haft "ingen nätåtkomst." Slutligen har jag och den här datamaskinen storgräl igen. Nu är jag visserligen ute på nätet, men det går mer än fruktansvärt segt! Jag tror inte att den nya nätverkssladden jag köpte löste problemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar