torsdag 2 juli 2009

Måndagsexemplar

Idag har jag varit hos min vän kotknäckaren igen. Jag ser nu mer ut som en hamster än vanligt. Jag frågade nämligen varför det knakar i min käke. Det visade sig att jag har en disk som inte sitter på rätt plats, detta problem är helt oberoende av nacken, tack och lov. Men att få den där disken på rätt plats kan var bland det mest smärtsamma jag upplevt hittills. När han knakar är det snarare befriande, men det är vad något helt annat. Nu är jag svullen, haha. Gällande käkproblemet kommer jag nu inte få tugga tuggummi, och jag får bara tugga maten på höger sida. Ikväll ska jag binda fast tummen och stortån med ett långt snöre, detta för att jag inte får ha armarna över huvudet när jag sover. Några revben låser dig då...

Eftersom att mina kära föräldrar jobbade i fem år med att få mig till världen kan man ju tycka att jag borde vara välgjord. Men jag är verkligen ett måndagsexemplar! (Jag är faktiskt född på en måndag på riktigt!)

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha! Har du kommit loss nu, eller trasslade du in dig under natten? Ha ha ha ha! Tur att jag är så perfekt, söndagsbarn som jag är....

    //Hon som kom nio år före!

    SvaraRadera