fredag 30 juli 2010

Helan och halvan

Så här ser han ut, Godis. Idag var det hans sista dag innan semestern, så jag släppte tyglarna aningen och lät honom få domdera lite som ni ser på bilden. Jag kommer onekligen att sakna honom till veckan. Jag vill gärna tro att han kommer sakna mig med, han blev hur som helst väldigt lycklig när jag kunde hänga med i replikerna från Repmånad som han började spotta ur sig. Dagens visa var "sjumilakliv", igår var det "vilse i pannkakan". Denna vecka har han även slängt in en hel del repliker från Astrid Lindgren-filmer, och ja, jag faller som en fura. Han är väldigt mångsidig, igår pratade vi om den klänning som jag letar efter inför mitt kusinbröllop. Godis förespråkade helt klart långklänning. Jag vet inte om jag är mogen för det, vi får se.
Shrek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar