lördag 17 januari 2009

Godmorgon elefanten!

Jag och Synthen sköter all kontakt med varandra via nätet, praktiskt. Det blir endel "skypande" och ibland är det uppkopplat hela natten, jag somnar alltid och han glömmer bort det. Detta har resulterat i att jag vaknat av hans väckarklocka vid några tillfällen. För någon dag sedan gick jag upp, satt på radion och började med mina morgonsysslor. Att snyta mig ingår inte i mina morgonsysslor men det var nödvändigt denna morgon, så det fick bli så. Just när det var gjort skriver Synthen på MSN: "Godmorgon elefanten, vilken jävla snytning!" Jag förstod präsiss ingenting. Hur är det möjligt att han vet om detta? Tillslut kopplade hjärncellen: Skype! Jag skrattade säkert en kvart åt detta.

Känner att jag slutligen måste dela med mig av en norsk händelse. Synthen har skurit sig på en våffla! Är det inte festligt? Det blödde till och med. Haha.

3 kommentarer:

  1. Att skära sig på en våffla är faktiskt väldigt festligt. Jag tror att det är själva essensen i festlighet. Ska anamma detta så snart som jag har en våffla i närheten är är på festhumör!

    SvaraRadera
  2. hallå?!?!?! här hittar man din blogg bara sådär och inte ett ord har du sagt till mig?! VAD ÄR DETTA??? ;) haha nu kommer du iaf inte undan!! puss

    SvaraRadera
  3. Det gjorde preciss dyngont att skära sig på en våffla! Pannkakor kan vara farliga dem med. Tänk på det, barn!

    SvaraRadera