onsdag 23 september 2009

DiskOtek

Sparven är här, och då kan man ju att luras tro att jag inte behöver diska lika ofta, exempelvis. Sparven hatar att diska (till skillnad från mig som fullkomligt älskar det...) Hur som helst, igår hade han lovat att diska. Men när jag kom hem var det fortfarande inte diskat, så jag undrade när han hade tänkt att skrida till verket. Det han svarade var: "jag är inte så pepp på att diska". Jaha, älskling men då förstår jag! För det är ju jag varje gång jag diskar, jag kan nog till och med dra det så långt att anledningen till att jag ens kommer upp på morgonen är tanken på det diskberg som finns att rengöra... Nej, inte direkt. Men, han diskade och tro det eller ej, han lever och är vid god hälsa. God morgon.

1 kommentar:

  1. Ha ha, nu ska du inte underskatta sparven! Han diskade ju i lördags också, även om han inte lyckades så bra med sitt uppdrag då...;-)

    //PL

    SvaraRadera