tisdag 29 september 2009

Love is in the air

Kärlek har uppstått. Till en början är det bara intressant och tilldragande. Man måste ge det mer tid. Efter några möten börjar viss förälskelse infinna sig. Fortsatta möten i olika situationer leder till viss saknad då vi inte möts. Nu har jag kommit till den punkten då jag kan känna att kärlek uppstått. Lasse, Lasse! Jag tvivlade aldrig på att jag skulle trilla dit, men man ska inte gå händelserna i förväg.

Tillägnat: Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen.

2 kommentarer:

  1. ah!åh!yh!oh!ih!öh!äh!eh!jh!
    :D

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Tack för att du introducerade (stavas det så?) mig!!!! Eller det kanske är du som ska tacka mig för att jag var tillsammans med Cola??? Det kom ju i alla fall något positivt ut av det:-)

    SvaraRadera