söndag 3 maj 2009

Dagens goda

Jag och Patricia har tillbringat tre timmar på Stensö och satt upp orienteringsbanan inför morgondagens rest-orientering. Efter ett tag gjorde vi ett fynd, vi hittade en kamera. Naturligtvis var vi tvungna att kolla på bilderna (detta var i rent spaningssyfte, man kunde ju känna igen ägaren...) Vi tog även några bilder på oss. Vi tog med oss kameran och tänkte lämna in det som de goda människor vi är. Efter en stund möter vi en man som jag tyckte var väldigt bekant. Det var ju han på bilderna! Vi haffade den förrvirade mannen (som letade efter sin kamera) och han fick tillbaka den. Han blev så lycklig att han gjorde ett litet skutt.

Eftersom det inte blev någon sedvanlig pannkaksstekning för min det i natt (men nog fan stektes det!!) tänker jag nog steka mig några pannkakor senare.

1 kommentar:

  1. Han kommer ju bli ännu lyckligare när han upptäcker bilderna på er!
    //Sardinen

    SvaraRadera