onsdag 6 maj 2009

Kaffekärring

Idag har det skett något stort, alternativt förskräckligt. Jag har druckit kaffe! Det var visserligen max en mängd av två matskedar, men i alla fall. Tro inte att det var mitt eget initiativ, men som lärare är det tydligt väldigt viktigt att dricka kaffe. Varken jag eller Patsy gör det, vilket våra handledare tycker är förskräckligt och vi riskerar därmed att bli underkända. De har nu slagit vad om att jag skulle dricka kaffe onsdag 3:e veckan och Patsy sista veckan. För att nu försöka rädda min handledare i vadslagningen och mitt eget betyg var det bara till att sätta i sig den där koppen med kaffe, jag fick dessutom en rosa kopp, speciellt utvald till mig. Nu ska jag inte dricka mer kaffe det här deceniet!

1 kommentar:

  1. Go girl!

    Kanske får man en lattevän i Italien...

    //Syster

    SvaraRadera