lördag 9 maj 2009

Så vitt jag vet

Igår när jag pratade med Synthen säger han apråpå ingen alls: "Jag ska bli världens bästa pappa, alltså jag ska verkligen förtjäna en sån där mugg". Haha, jag tror att han tillbringar för mycket tid i fikarummet.

Igår gjorde jag återigen ett tappert försök med att festa i mina vita byxor. Själva festandet har i sig inte varit ett problem, men att hålla byxorna vita har definitivt varit det. Nu pratar jag inte om vanliga smutsfläckar utan mina vita byxor är verkligen utsatta.

Första gången jag hade dem satte jag mig på en bänk som var fuktig, villet gjorde att jag hade ett brunt rumpavtryck i rumpan från träet. Men fläcken gick bort så jag gjorde ett nytt försök. Denna gång fick jag en cider utspillt över byxorna som då blev aningen genomskinliga och väldigt blöta. Tredje försöket gick strålande tills dess att någon spydde i mitt knä! Men byxorna överlevde även detta så jag gjorde ett fjärde försök. Jag fick då så mycket skavsår från mina skor att jag blödde och fick blodfläckar på byxbenen... Igår var mitt senaste och mest lyckade försök, råkade ställa upp min något smutsiga väska i knäet, men annars gick det förhållandevis bra!

2 kommentarer:

  1. Ha ha, han låter ju som Gustav i Svensson Svensson!

    VA, var det någon som spydde i ditt knä!!! Du är ju modig om du tar med dem till Sardinien;-)

    Kramis, syrran!

    SvaraRadera