onsdag 6 januari 2010

BRA(NÄS)

Jesus, Maria och eventuellt några vise män, men även några av folket befinner sin just nu i Branäs. (Tänkte förtydliga det då det inkommit frågor kring min position.)

Här är det kallt vill jag lova. Uppe på toppen är det bara 10 minus. Ju längre ned i dalen man kommer desto kallare blir det. Den längsta backen är 3 km, då kommer man allra längst ned och där är det minst sagt myggfritt med ca 29 minus... Detta göra att var och varannan människa här ser ut att ha planer på att råna en bank då de åker med balaclavor. Jag fryser dock mer inomhus, även i bastun faktiskt. Men det är nog herr Febers fel. Han är inte så verksam, men gör sig påmind. Jag ska hålla honom på en replängds avstånd hela veckan, för han ska inte hindra mig från att åka! Praktiskt nog verkar han vara ruskigt morgontrött så jag känner inte av honom för ens på eftermiddagen.

1 kommentar:

  1. Tänk om du hade lyssnat på vårt råd med vin och bastu, fegis!

    SvaraRadera