lördag 21 mars 2009

Dolly Parton, glass och blodblåsor.

Jag har en äcklig blodblåsa i handen, jag har nog aldrig haft en fräsch blåsa, men ändå. Blåsan är en idrottsskada, så då kan jag acceptera det. Jag har precis avnjutit GBs choklad- och vaniljglass. På grund av mitt bristfälliga tålamod i sånna här situationer har jag nu en böjd sked. Jag kan aldrig vänta tills glassen mjuknat tillräckligt för att den ska bli lätt att portionera upp.

När det gäller mitt ryggsovande har jag börjat vända mig i sängen, det är inte bra Eriksson! Jag måste få tillbaka mitt absoluta ryggläge, om jag så ska behöva använda taggtråd. Kan ju trösta mig med att jag inte är den enda som måste sova på rygg, Dolly Parton kan inte ha så mycket till val hon heller. Jag såg just att jag har 9 balsamflaskor och 7 schampoflaskor i duschen. Därför ska jag nu hoppa in i duschen och rensa lite. Ohoj vad rena jag ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar