torsdag 19 mars 2009

En hektisk tid!

Jag har precis lagat mitt ben med silvertejp. Bordsbenet alltså. Det som inte går att laga med silvertejp är inte värt att laga! Veckan har och är verkligen späckad med saker att göra, jag har knappt kommit ihåg att äta. Okej, det var en överdrift, men jag har i alla fall inte hunnit måla om naglarna. Idag var jag på passet med herren som har diktatorliknande stil. Jag har tidigare tänkt på honom som Friskis-Hitler. Jag är medveten om att detta kan var stötande för vissa. (Sluta läs eller köp en påse humor!) Idag gjorde han skäl för sitt namn då han gormade åt oss på tyska!

I helgen ska jag skaffa mig ett socialt liv, samt ringa alla människor jag har dåligt samvete för att jag aldrig hinner prata med.

Nå återstår de tre D:na diska, dammsuga och duscha!

1 kommentar:

  1. Haha! Jag visste att det var något skumt med Friskis!
    (fast å andra sidan är det nog en liten Hitler av något slag som behövs för att jag ska få mitt brednande arsle ur soffan)

    SvaraRadera