fredag 13 mars 2009

Tentatajm

Fredagen den 13:e idag! När jag vaknade övervägde jag att ligga kvar i sängen hela dagen, dels för att det var tentatajm och dels för att det är fredagen den 13:e. Men när jag insåg att 90% av alla dödsfall sker i sängen flög jag upp, försöker även vistas då lite som möjligt hemma då de flesta olycksfall sker i hemmet.

Tentan skrevs i en minimal sal, med vita väggar. Tur att jag övat mig inför sånna här situationer genom min bivackvistele. Men bivacken är trevligare. En positiv sak med minisalen var att det enbart var folk från klassen. Då slapp man se alla monstermänniskor som har med sig halva skafferiet på tentan och tycks tro att de ska bli inlåsta i salen i ett år. Jag vet inte vad de gör på en tenta, men jag skriver i alla fall, inte äter.

1 kommentar:

  1. Man ska äta var tredje timme, men du är väl så snabb - så då är du redan klar!

    //Skalman

    SvaraRadera