måndag 16 mars 2009

Silikon är det senaste!

När det gäller vissa saker är jag ganska konservativ. Men nu tänkte jag prova något nytt. Jag har precis varit och provat silikonvarianten. Det skaver lite nu, och jag känner av kanterna. Men Sebastian som vägleder mig genom detta sa att det var fullt normalt då jag är lite ovan. Min första tanke när jag kände på dem var att de kändes mycket fastare och lite stelare än det jag är van vid. Men som Sebbe sa, det är ju ett helt annat material som vi har att göra med nu. Det här med att lyxa till det med silikon kan tyckas onödigt. Men jag känner att jag vill prova skillnaden. Tidigare har jag provat att med saltlösning, men det ger inte det varaktiga resultatet som jag är ute efter. Jag har inte tagit fullständigt beslut än, men det viktigast är ju att jag ser bra ut.

Det här handlar om två av mina kära ägodelar, troligtvis är de topp tio av mest omtalade kroppsdelar. Jag har idag varit och provat en ny linssort. Chip&hej!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha - ja du kan konsten att skriva!

    //Yster

    SvaraRadera