torsdag 11 februari 2010

Dagens samtal

Jag pratade precis med Sparven. Ibland tror jag att han är 4 år och inte 24 år!

Jag: Har du fått svar på allergitestet?
Sparven: Ja, och jag är jätteallergisk mot björk.

(Här drog jag ett dåligt skämt om att det bara är att sluta lyssna på henne, be om andra arbetsuppgifter när hennes verk dyker upp)

Sparven: Det är ju förjävligt, nu är jag inte perfekt längre!
Jag: Hehe
Sparven: Och så var jag lite allergisk mot katt och hund. Men det var nästan bra för dem gillar jag ju inte ändå!

Efter fem minuter ringer han upp igen. "Jag glömde att säga en sak, jag bor granne med Lykke Li. Men vi hörs sen, hej!"

En kvart senare ringer han igen. "Jo, en sak till, min bror har blivit utvald till kamratstödjare, bra va! Jag tänkte bara säga det, häpårä!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar