torsdag 11 februari 2010

Tomtebloss och fotspår

Under dagen lektion kollade vi inte på Youtube, vi tände tomtebloss. Allt var givetvis i rent studiesyfte. Det var dessutom så kallt i salen att det nästan blev vit utandningsluft, nästan.

Jag har ett problem med det väglaget som råder nu. Det är främst när jag går på ett område där det endast har gått ett par personer innan mig sedan den sista snön, så att man ser tydliga fotspår. Om jag då börjar "gå i personens fotspår" eller går parallellt så att det ser ut som att någon har hoppat jämfota fram får jag rysningar i hela kroppen. Det känns som att jag blir ett med personen som gick där innan, mycket obehagligt. Detta leder till att jag får kämpa som ett djur och gå som om jag skitit på mig för att inte matcha dessa fotspår. Måtte det bli slask snart!

1 kommentar:

  1. Ha ha, can´t wait to see it! Hoppas snön ligger kvar åtminstone tre veckor till:-)

    SvaraRadera