torsdag 18 februari 2010

Tre saker

1. Snön gör som den har gjort större delen av 2010, i alla fall i Sverige, vilket är att falla. Jag måste erkänna att jag känner en viss tillfredsställelse av det, jag vill att det ska falla mer, mer, mer. Okej det blir komplikationer o.s.v. men om vi bortser från det ett tag. Jag fungerar på samma sätt när det ösregnar på sommaren, jag njuter av att se hur regnet fullständigt vräker ned. Maggan tror jag har någon sorts mani, jag väljer att inte tänka på det.

2. Jag och Ylva har idag blivit kallade "friluftsflickor" av en av våra lärare. Konstigt nog gillade jag det och tog det som en komplimang.

3. Vägen till sekten börjar kännas väldigt bekant. Jag och Ylva har startat en lek. Lekar är underskattade. Här finns en tydlig redogörelse för hur vi går tillväga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar