onsdag 24 mars 2010

Angående molnet

Med tänke på måndagens missöde med cyklandet har jag fått ett tips av Fader. Han berättade att han utfört noggranna observationer och kommit fram till att killar generellt sett inte går av cykeln förens den är helt still och de tappar balansen åt ena hållet. Tjejer däremot hoppar av cykeln i farten och småspringer. Fader förespråkade att jag skulle ta fram min manliga sida och praktisera den sortens avstigande, då kanske det skulle gå lite säkrare för mig. Givetvis delgav jag Ylva denna teori. Hon var inte sen att hänga på och provade direkt när vi kom fram till sekten. Problemet var dock att hon bromsade precis framför mig, så jag kör in i henne och vi välter i en hög. Alla dessa missöden händer i samband med att jag umgås med Ylva, jag tror att jag är väldigt ofokuserad i hennes sällskap. Det må hända att hon har en liten annan förklaring till händelsen.

Ibland funderar jag lite på hur det ska gå i livet för mig.

2 kommentarer:

  1. Hihihi! Hur lyckas du??? Bra tips från fader vår! Ett annat tips är att hålla avstånd! Det var allt från mig, tack och hej!

    SvaraRadera
  2. Det är nog något vi inte klarar av, hålla avstånd från varandra... Då kan vi ju inte prata, hur tänkte du syster yster?

    SvaraRadera