tisdag 2 mars 2010

I mitt mjölkpaket

Efter att halva portionen gröt var uppäten tog min sojamjölk slut, jag var därmed tvungen att övergå till svenssonmjölken. Kontrasten blev väldigt stor, varpå svenssonmjölken smakade surt. Jag var tvungen att ta en titt på honom för att se om han var på dåligt humör, datumstämpeln tydde inte på något åt det hållet. Han såg fin ut, jag var tvungen att se om han kunde vara med på bild.
Inuti mitt mjölkpaket

Och, ja ja ja! Jag vet att man inte kan se på mjölken om han är sur.

2 kommentarer:

  1. Sojamjölk?????? Är du helt som du ska vara? Nej, visst det är du ju inte, det har du ju förmedlat i din kontaktannons :-)

    SvaraRadera
  2. Dina inlägg blir väldigt kreativa ibland måste jag säga! Nu väntar jag på att de bra soyamjölksförpackningarna ska komma till Mellerud... Jag vet, det kan dröja:-)

    SvaraRadera