söndag 15 februari 2009

Apelsinväder

Helgen har bjudit på ett riktigt apelsinväder. Det har i sin tur inneburit att jag tagit mig ut och spatserat. Under en av turerna insåg jag att det alltid var jag som steg åt sidan vid möte. Kan förtydliga det hela med att säga att det var en promenadslinga som inte var skottad, endast upptrampad och därmed mycket smal. Om anledningen till att det alltid vad jag som fick kliva åt sidan berodde på att jag är så otroligt vänlig av mig och tar första steget, eller om människor generellt bara trampar på vet jag inte. Jag röstar för det första alternativet, helt klart! När jag ändå är i gång med att hylla mig själv kan jag nämna (så här i förbi-farten) att jag igår (på alla hjärtans dag, tragiskt) hade en extrem storstädning, alla råttor är defenitivt utrotade. Jag hittade en dessutom en snus i min blomkruka! I kväll är det Persbrant på tv, wihooo!

1 kommentar:

  1. Du glömde ju att förtydliga vad apelsinväder innebär! Vilka härliga bilder!

    Kramis!

    //Linda

    SvaraRadera