torsdag 5 februari 2009

Krasch

Nu har det hänt igen. Jag störtade två flygplan inatt. Men jag ska inte vara bitter för det, den här gången var det lite variation från tidigare drömmar. Inatt stod jag på marken, och såg när flygplanen störtade, de kraschade rysligt nära mig. När plan ett kom var jag övertygad (är det när man är täckt av tyg?) om att det skulle krascha på mig, men det var hårfint, så jag fick bara flygande vrakdelar på mig. Lagom till att det kraschat kommer plan två, tyvärr vet jag inte riktigt hur det gick där, jag vaknade när jag och flygplanet i princip var nos mot nos. Classic!

Jag har funderat på en sak en tid. Hur många vardagskvällar är det på en vecka? Det finns ju fem vardagar, men jag är inte säker på att alla har en kväll. Imorgon kväll tycker jag att det är helg, (och fest)!

1 kommentar: