fredag 6 februari 2009

Heinz vs Felix

Jag tycker att det ser väldigt ofräscht ut när ketchupen har fastnat längs kanterna inuti flaskan. Detta sker främst när det är mindre än hälften av ketchupen kvar. Jag tycker att det ser stökigt ut på något vis. Men, varför inte då köpa en flaska som är heltäckande tycker ni... Jo, Felix skulle ju helt klart vara ett alternativ i detta läge, den flaskan är helt klart fräschare (egentligen inte, men man slipper ju se skiten). Men Heinz ketchup är bättre, och det är innehållet som räknas. Därför, mina vänner, är jag lite inne på att köpa en Felix-flaska och hälla över Heinz i den. Vi får se. Nu ska jag hygienuppdatera lägenheten igen, vilket troligtvis är helt onödigt med tanke på kvällens aktiviteter.

2 kommentarer:

  1. Ja, när Emma kommer på besök måste allt vara skinande rent. Särskilt ketchupen (vi vill ju inte ha någon Ketchup-skräck (eller vill vi?)).

    SvaraRadera
  2. Hej ordbajsaren!

    Vilka världsproblem! Men med tanke på hur mycket ketchup fröken äter så förstår jag att du tänker på det ofta och då kan det ju kännas som ett stort problem! Var rädd om dig i kväll, ta inte med Ulrik, och hälsa tjejerna!

    //Skalman

    SvaraRadera