onsdag 11 februari 2009

Att vara eller inte vara... färdig?

Nu har jag kommit till den där punkten då arbetet är "klart". Jag vill att det ska vara klart. Jag skulle kunna skicka in det nu, men är rädd för att den där snilleblixten jag väntar på kommer att dyka upp i samma stund som jag klickar iväg uppsatsen. Såhär brukar jag jobba, men snilleblixten har aldrig dykt upp. Jag tror i alla fall att jag väntar, det är ju faktiskt 22 h kvar tills det är deadline. Det lät som att jag var ute i otroligt god tid nu, men låt dig inte luras. Jag går 9-16 imorgon så det finns inte direkt tid för skrivande då.

Jag hittade en gammal bild på den där berömda sidan, ansiktsboken. Det är en väldigt speciell bild, tagen på Trädgårn i Göteborg. Det är synd att säga att någon av oss är i sitt esse. För min egen del vet jag inte om jag gör något sorts headbang-försök eller om jag får dörren i bakhuvudet. Jag fick faktiskt dörren i huvudet en gång när jag stod där den kvällen, så det så!

1 kommentar:

  1. Jag funderar på den där snilleblixten, finns han på riktigt - jag har heller aldrig träffat honom;-)

    //Hon från Mellerud

    SvaraRadera