torsdag 19 februari 2009

Beslutsångest deluxe

Nu har jag suttit i tre timmar och 36 minuter och letat bland låtar, för att hitta den perfekta. 3h 36 min för fem låtar? Det kan vara så att jag har svår beslutsångest. Men nu har jag valt ut några, men det är långt ifrån klubbat och klart. Nästa steg är att välja övningar till dessa låtar, herre gud! (Gud? Straffar han mig? Vem? Gud? Fan heller!) Prövningar kommer här i livet, som Oskar säger. Paradisoskar alltså, Rasmus vän.

Snart ska till sekten igen, dagens predikant är det lite drag i. Han är en av de få som har riktigt med disciplin på oss, ingen ro och ingen vila! (Jag ska till Friskis för er som nu börjar tycka att det är mycket om gud och sekter i detta inlägg.)

Till tomten: Jag önskar mig ett jämt hårfäste i nacken. Mitt nuvarande är M-format, originellt men inte önskvärt.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! Det här var ett av de roligaste, tur att det inte är någon mer än jag här just nu! Puss på dig bästa!

    //Rutan

    SvaraRadera