måndag 12 oktober 2009

Den äkta födelsedagen

Det påstås att det idag är min födelsedag, dagen jag föddes. Och vad vet jag? Någon dag ska det ju vara. Jag vill poängtera att jag trots morgondagens triathlon då det bland annat cyklades 2 mil fortfarande är en yngling på 21 jordsnurr. Jag föddes på kvällen, 20:23 för att vara exakt.
Jag kan tillägga att jag har vunnit på bingolotto en gång i mitt liv, det råkade vara på in födelsedag, och faktiskt på treans bingo, vilken spelades några minuter innan klockan blev halv nio. Intressant va?

Jag funderar på om jag inleda mina kommande födelsedagar med triathlon också, den var ju trots allt en form av triathlon dagen jag kom till jorden (nu menar jag inte de tre vise männens vandring till stallet) Kga-Örebro- Sthlm, dock inte på cykel, men undan gick det.

Vill bara förtydliga at det inte är julafton idag, 24/12 är officiell födelsedag, vi tar det då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar