torsdag 29 oktober 2009

Att träna sig

För att spä på min entusiasm inför kroppsrörelser till musik så hade vi passande nog Streetdance i tre timmar idag i skolan. Min grupp avslutade med något som milt sagt kan liknas vid ett praktfiasko då vi vid vår uppvisning inte gjorde något som ens påminde om det vi övat in. Men hösten har kommit och med den det lilla självföraktet som gör att jag så gärna plågar mig själv med kroppsövningar. Så vad kan då vara mer passande än ännu ett pass på sekten, a la Hitler? Men som en norrlänning en gång lärde mig: "Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen".

En liten återkoppling till föregående inlägg. Alla kan inte göra flickisar, jag kan inte skilja på höger och vänster. Vilket kan ge vissa problem när man cyklar tillsammans med andra. "Marie, att cykla med dig påminner mig lite om när jag var ute och cyklade med en särskoleklass."

1 kommentar:

  1. Ha ha, du får skaffa en trehjuling också, så blir det fulländat!

    SvaraRadera