onsdag 14 oktober 2009

Hard work work.

01:13 Sparven omdirigerar halva lägenheten, jag vaknar när han drar ut sladdar under sängen.
07:40 Ommålning av naglar
09:00 Rugby
12:02 Öppnar Ica's Buffétidning
17:12 Jag har tråkigt, laddar upp bilder som jag tog i somras. Bilderna är exklusiva och har inte tidigare visats, detta beror på att telefonen fanns i Värmland och sladd i Småland. De är nu återförenade.

Händelserik dag som ni ser... Nu, över till bilderna. Som vanligt är jag lat och låter bilderna säga alla mina tusen ord.

Jag ansåg att lyfta upp gräsklipparen på flaket var ett lika dåligt alternativ för mig som att åka runt med släpkärra hela dagarna. Därför gjordes denna ramp. Design: Marie Eriksson.

Liten skutt livrädd när jag klipper gräs.

Skutt var troligtvis livrädd för mig och inte för gräsklipparen.

Jag är som tagen ur Ghostbusters!

Den här bilden togs under min karriär i Karlstad -08. Jag är ju så manlig!

2 kommentarer:

  1. Jaaa, du är för händig! Du är alltid välkommen till Dyrehög, men av bilderna att döma, lite extra välkommen till sommaren!

    SvaraRadera
  2. Var ICA's Buffétidning så intressant att det tog fem timmar att läsa...? Jag vill också ha den tidningen!

    SvaraRadera