söndag 18 oktober 2009

Skålar

Igår var jag på Harrys, jag har alltid sagt att jag inte skulle kunna gå dit för ens jag är färdigutbildad. Utbildningen i sig har faktiskt inte alls med saken att göra, utan det faktum att jag då är 23. Det är nämligen den åldern man bör ha för att komma in (äldre går inte heller, hehe) Hur som helst, in kom jag, och det var lördag. Jag har varit där en gång tidigare, då var det fredag. Jag känner mig komplett! Nu har jag gjort mitt där, tror att Kåren är mer min arena. Första gången jag var på Harrys, fredagsbesöket alltså, bjöds det på champange. Maggeriet visade mig månader senare ett sms som jag skickat till henne den nattet, det stod såhär:

"Ett sms nu? Oj, oj. GBG jag är jätte evak! Full ska det Ska! Plutt! Tror jag ringd m morgon?"

Jag tycker det är glasklart!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha! Jag älskar det där smset! Kan inte låta bli att skratta. Och det är ett bubblande skratt som känns långt in i maggropen. Underbart!

    SvaraRadera