tisdag 20 oktober 2009

Sjåklad

Ibland, ungefär tre ggr/ år får jag ett toksug efter O´boy. Det är ett sug som vilken porrskådis som helst skulle betala dyrt för. Jag har inget att sätta emot, det är bara att ge efter. Dock har jag ingen O´boy hemma, så jag var tvungen att göra på det gamla hederliga viset, socker och kakao. Jag har aldrig gjort det på det viset tidigare, men efter lite fix och mix så smakade det precis som vanlig O´boy. Fixet och trixet bestod av brutalt mycket socker, så jag inser nu att jag under hela högstadieperioden gick på uppåtchack i form av socker, jag drack brutalt mycket O´boy då. Men det att döma av den tidens resultat på olika plan så verkar det som ett bra alternativ. Tror dock att jag avstår ändå.


En kopp varm O´boy som jag fick elektroniskt av Maggan en sen natt 2002

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte väl jag kände igen o'boyen (mycket konstigt ord)!

    SvaraRadera
  2. gymnasietiden va nog den tiden jag knarkade socker i form av mängder av vitt bröd och negerbollar (det heter så) i skolans cafeteria. funka då men nu är jag som du väldigt tveksam :P

    OHOJ o´boy!

    SvaraRadera