måndag 12 oktober 2009

Lilla Jesus

Jag pimplar cider, det kan bero på att det är min födelsedag. Det kan även vara ett svepskäl för alkisen att berusa sig, eller så flyr jag från min kommande ålderskris. De senaste timmarna har jag kollat igenom mitt liv i bilder, dels i förebyggande syfte men även av terapeutiska skäl. Kvaliteten är definitivt inte den bästa, men håll till godo. Jag tror dessutom att min blogg mer och mer blivit en bildblogg, jag är lite tråkig kanske.

Som liten fick man stå ut med mycket, bland annat att bli nedtryckt i en minimal leksaksvagn av sin syster, inte konstigt att jag är sné idag. Men på bilden är även min apa (och ja, man blir ju som man umgås!)

Ett utdrag ur min tidiga analoga "blogg". Jag tror dock inte att forskningen bedrevs i badhuset men ändå, hehe. Jag tror dessutom att jag hade snyggare handstil då än jag har nu!

Får jag lov att presentera Mary Potter. Jag förstår inte att mina föräldrar stod för att det var de som avlat fram mig.

Jesusbarnet göds med chokladpudding

Ett fantastiskt bordsskick, men är det spaghetti och köttfärsås så är det!

1 kommentar:

  1. Va gó! Jaha så det är mitt fel att du är sne?

    Kram!

    SvaraRadera