fredag 23 oktober 2009

Liv pågår

Idag har jag varit ledig, och min blogg tyckte tydligen att det inte var mer än rätt att även han skulle få lite ledigt. Så jag har inte kunna komma in och missbruka bokstäver. Så skönt för er. Så istället för att sitta här och ordbajsa har ja gjort saker på riktigt. Jag har bland annat varit brutalt nära att springa in i en julgran. En julgran, nu? Jag tycker om när man tar en högtid i taget. För några veckor sedan var det min och många andras födelsedag. Nu är det Halloween (snart i alla fall). Sedan är det julens tur, inte nu. Jag blir ju stressad!

1 kommentar:

  1. Ursäkta men på vilket vis blir du stressad av julen? Jag fixar ju klapparna, och maten är serverad dit du kommer!!! Vänta bara tills du har en liten familj! (Nu har jag varit tillräckligt redig för idag)

    SvaraRadera