söndag 11 oktober 2009

Partie partie!

Igår var det partie, minsann! Trots att det var ungefär lika många gäster som jag har kvadratmeter så är allt helt (om man bortser från att Ylva satt sönder bordet i den allmänna köket, haha!) I och med att folk har en tendens att behöva urinera när de dricker alkohol (jag urinerar aldrig annars (detta gå att tolka på fler sätt, alkis? (nu blev det parenteser a la Lennström)). Hur som helst, jag räknade med att behöva låna ut min toa, och i mitt badrum står min byrå. Jag kände att sannolikheten för någon av dessa kända eller mindre kända människor inte kommer dra sig för att snoka i mina lådor. Därför fixade jag små meddelanden som var lätt synliga vid öppnade av låta. På bilden nedan har jag dock arrangerat upp lapparna.

Stäng för fan!
Inget för dig!
Spännande?
Strumpbyxor heter det...
Bara massa träningskläder.

Tråkigt nog vet jag ju inte om det var någon som öppnade och läste. Men vad jag vet är att någon har varit och grejat i min tvättkorg. Jag la nämligen en stor svart handduk överst, den ligger långt ned i korgen nu, läskigt!

1 kommentar:

  1. Nää, kolla noga om du saknar några trosor... eller kanske det var någon som var ute efter din träningstopp;-)) KUL med lapparna, om det är någon som öppnade, så gör de nog inte det igen!

    KRAMIS, sister!

    SvaraRadera