torsdag 15 oktober 2009

Sko(na) mig!

Jag är arg, och det är inte för att skon klämmer. Jag har blivit bestulen! Jag blir så jävla trött på folk, på fä. När jag efter avslutat Hitlerpass går till skohyllan för att sätta på mig mina ytterskor så finns de inte där! Vanligtvis brukar det ta en stund innan jag hittar dem då jag ständigt är förvirrad och brukar varken hitta skor eller cykel (särskilt ingen cykel i skohyllan.) Men just i dag inträffande det vissa saker när jag ställde ifrån mig skorna vilket gjorde att jag minns exakt vart jag ställde dem. För säkerhets skull letade jag givetvis igenom alla hyllor, de är ju trotts allt flyttbara (skorna alltså, säkert hyllorna med, men det undersökte jag inte.) Det enda jag fann var ett par skor som likande mina, och mitt exakta ögonmått bedömde dem till ett par 38:or, de var även placerade ruskigt nära den plats där jag förväntade finna mina fotbeklädnader. Jag har inte helt otippat en hypotes om att de blivit förväxlade. Märker man inte att skon känns fel, pucko!

Jag får återigen lära mig av Ylva, lita inte på någon, bring your shoes with you!


Fuck, fuck, fuck!
Knulla, knulla, knulla!

(Nu är jag så upprörd att jag glömde salta gröten.)

2 kommentarer:

  1. Usch och fyyyy på dem!!!!!

    Stackars lilla du, hoppas gröten gjorde nytta i alla fall...

    Syster

    SvaraRadera
  2. Men for fuck sake! Så kan man väl inte göra???

    Följdfråga: Gick du hem utan skor eller tog du skorna som inte var dina?

    Puss!

    SvaraRadera