måndag 5 oktober 2009

Mustaschera mera

Helgen spenderades som planerat i ett blåsigt och regnigt Göteborg (jag hade även planerat vädret). Men, lite regn har ingen dött av, möjligtvis mycket alternativt för lite. Hur som helst, Apan hade inflyttningsfest i form av mustaschfest.

Jag och Maggan tillverkar våra mustascher

Maggan med mustasch

Carro med mustasch

Ola hade äkta, kanske något förstärkt. Annas var också äkta, äkta garn.

Jag hade också musche

Victor lånade några av våra mustacher.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja göra en rättelse... Vad jag vet, så heter det fittring!

    SvaraRadera
  2. Kanske heter det fittring, men det är så mycket mer effektfullt att säga fittslickaren. Testa! I synnerhet i sällskap av ganska pryda människor som inte själva vågar säga fitta innan bib'en tagit slut.

    SvaraRadera
  3. Ha ha, vilka snyggingar ni är!

    //Systern

    SvaraRadera