söndag 11 oktober 2009

FÖDELSEDAGSBARN

Maggeriet, Hultsfred -09

Sparveriet, midsommar -09

Storm, Fjällbacka -07
Arvika -07

Här sitter jag och njuter av min ungdom och super in luft i mina unga lungor. Jag är blott 21 jordsnurr. Men det sägs att man blir som man umgås. Om detta stämmer så kommer jag likt personerna ovan att bli äldre. Idag är det nämligen dags för dem, de ska byta ålder. Om jag inte misstar mig så tror jag att jag väldigt snart kommer att följa deras exempel. För att underlätta för våra föräldrar kom jag och min syster fram till att vi skulle hitta pojkvänner som fyller år 11/10, och det har vi nu lyckas med, allt för att de ska behöva hålla koll på så få datum som möjligt. Så ett stort grattis till mina älsklingar ovan, och även ett stort grattis till Lasseman!

I och med att Lasseman är ett av de större fansen till FB och bloggar så tänkte jag att han skulle få vara med på en bild också, för rättvisans skull. Så att det inte sker några missförstånd så är det Lasse som ligger på leksakskrokodilen.

1 kommentar: